National Repository of Grey Literature 3 records found  Search took 0.01 seconds. 
Entrepreneurial Project of Business Development
Vaněček, Martin ; Vévoda, Zdeněk (referee) ; Bartoš, Vojtěch (advisor)
This Bachelor’s thesis deals with the creation of the business development plan of company STROJÍRNA OSLAVANY Ltd. It describes the current condition of the company and on the basis of this informations suggests the suggestion of the corporate strategy, which should be helpful to establish the company's position on the market and assure her further development.
Entrepreneurial Project of Business Development
Vaněček, Martin ; Vévoda, Zdeněk (referee) ; Bartoš, Vojtěch (advisor)
This Bachelor’s thesis deals with the creation of the business development plan of company STROJÍRNA OSLAVANY Ltd. It describes the current condition of the company and on the basis of this informations suggests the suggestion of the corporate strategy, which should be helpful to establish the company's position on the market and assure her further development.
-Postavení firmy MAKRO v českém obchodě
Caletková, Miroslava ; Filipová, Alena (advisor)
-V mé bakalářské práci na téma ?Postavení firmy Makro v českém obchodě? se podrobněji zabývám firmou Makro Cash & Carry v ČR. Obsah své práce jsem rozvrhla do tří hlavních oddílů. První část je teoretická, kde vysvětluji základní pojmy jako jsou např. maloobchod, velkoobchod a jejich členění, ale také zde poskytuji obecné informace o skupině METRO group. Druhá část se zaměřuje pouze na firmu Makro. Mapuji zde historii tohoto velkoobchodu od příchodu firmy do České republiky až po ovládnutí celého trhu. A v závěrečném oddílu zpracovávám nové strategii velkoobchodu jako je např. nové trendy použité v oblasti podpory prodeje a další plány managementu Makra C & C ČR. Závěrem bych chtěla říct, že i když společnosti Makro C & C ČR loni klesly tržby a zákazníci v jejich dvanácti velkoprodejnách utratili asi o 700 mil. Kč méně, tak přesto Makro zůstává stále jedničkou na trhu. Management společnosti Makro nehodlá polevovat a má připraveno spoustu nových projektů. Jejich nynější strategie nestojí na budování nových obchodů v dalších městech, ale zaměřují se na své klíčové zákazníky, které chtějí donutit, aby utráceli víc. Mezi jejich marketingové tahy patří zviditelnění se pomocí mnoha akcí a veletrhů, kterých se zúčastňují nejen jako vystavovatelé, ale mnohdy jako generální partneři. Zmínila bych G+H (mezinárodní veletrh gastronomie), Živnostník roku nebo Makro víno roku. Tato soutěž je určena pro domácí výrobce vína a za tři roky svého konání si získala své renomé. Dalším projektem je Makro Incoma Index, který sleduje vývoj maloobchodu v ČR a snaží se také pomoci drobným obchodníkům, poradit jim v jejich podnikání a zvýšit jejich šance na úspěch v boji s velkou konkurencí. Dalším cílem Makra C & C, který se úspěšně daří plnit, je zvýšení důrazu zákazníků na kvalitu. Ve světě je téměř samozřejmostí, že kvalita je největší prioritou při výběru zboží. V České republice stále ještě převládají finanční a reklamní aspekty, ale i to je jen otázkou času a růstu životní úrovně, kdy si začnou zákazníci kvality více vážit a vyhledávat ji. Společnost Makro se chce stát leaderem tohoto trendu, a proto je partnerem Evropského týdne kvality společně s českou vládou. Nakonec bych chtěla zdůraznit, že Makro C & C patří mezi jedničky na trhu a stále se drží na předních místech. Troufám si říct, že v budoucnu tomu nebude jinak, aspoň celosvětový rozmach této skupiny a samotné koncepce Cash & Carry tomu tak nasvědčuje. Musím bohužel konstatovat, že získávání materiálů pro tuto práci bylo nesnadné. Na jejich vlastních internetových stránkách jsou informace nedostačující nebo zastaralé a management mi taky nevyšel vstříc.

Interested in being notified about new results for this query?
Subscribe to the RSS feed.